سایت کلیکی خارجی سولباکس (Solebux) برای کسب درآمد، روش های مختلف کسب درآمد از اینترنت

 

سایت کلیکی خارجی solebux سولباکس برای کسب درآمد از کلیک

 

سایت کلیکی سولباکس Solebux

 

سایت کلیکی سولباکس سایت خوبی است که در آن فعالیت کنید و در آن به کسب درآمد فوق العاده ای برسید. این سایت روش های زیادی برای کسب درآمد دارد که همه رو دونه دونه توضیح میدم.  Solebux

 

حمایت از ما | وبلاگ مانی لاور

 

روش های کسب درآمد از سایت کلیکی سولباکس Solebux:

 

کسب درآمد با کلیک بر روی تبلیغات

درآمد به ازای هر کلیک= 0.005$ , 0.001$ , 0.0005$ و...

کسب درآمد برای باز کردن صندوق سایت سولباکس

شما یک رمز چهار رقمی را به صورت شانسی وارد میکنید و اگر رمز درست بود به شما 100$ جایزه داده میشود. (اگر غلط بود 0.10$ کم میشود)

کسب درآمد برای انجام آفر Offer

در این بخش کاربران سایت دستور العملی را درج کرده اند و هر کس بخواهد میتواند آن ها را قبول کند و بعد از انجام فرایند مبلغ به حساب شما واریز میشود

کسب درآمد از مسابقات هفتگی سایت

این سایت هر هفته مسابقه ای را برگزار میکند که هر کس بیشترین کلیک را داشته باشد برنده است. به پنج نفر برتر جایزه داده میشود. با عضویت در سایت میتوانید مفدار  جوایز را ببینید.

کسب درآمد از Sole Grid

کسب درآمد از این بخش چندان سخت نیست. فقط باید حوش شانس باشید!   شما هر روز پنج شانس دارید که بر روی یک صفحه 32*24 کلیک کنید. در بخشی از آن خانه ها جوایزی قرار داده شده است که شما اگر (به طور شانسی) بر روی آن کلیک کنید جایزه آن را دریافت میکنید؛ اگر به درستی کلیک کرده باشید جایزه را دریافت میکنید و نمیتوان گفت فعالیت در این بخش بیهوده است.

 

نقاط قوّت سایت سولباکس Solebux:

_ برگزاری مسابقات هفتگی

_ سابقه خوب و پرداخت منظم

_ نمایش تبلیغات زیاد در روز

نقاط ضعف سایت سولباکس Solebux:

_ حداقل گرفتن زیرمجموعه در کوچکترین پک: $3.75 برای 25 زیرمجموعه ( زیرمجموعه چیست؟ )

_ رقابت بسیار سخت در مسابقات هفتگی

 

سایت کلیکی خارجی solebux سولباکس برای کسب درآمد از کلیک

 

وضعیت سایت:        فعال    "درصد اسکم شدن بسیار کم است"

 

ثبت نام در سایت کلیکی خارجی سولباکس Solebux

 

ثبت نام در سایت سولباکس Solebux:

 

1. ایتدا وارد لینک روبرو شوید( Solebux.com )

2. سپس بر روی  کلیک کنید.

3. اطلاعات را وارد کنید و سپس بر روی ثبت نام در سایت کلیکی سولباکس solebux کلیک کنید.

 

تبریک! حساب کاربری شما با موفقیت در سایت سولباکس Solebux ایجاد شد!

 

این سایت سال هاست که دارد به فعالیت خود ادامه میدهد و درصد اسکم شدن این سایت بسیار پایین است( اگر نمیدانید اسکم چیست حتما اینجا کلیک کنید تا سرتون کلاه نره )

 

 

کلیک کردن در سایت سولباکس Solebux و شروع کسب درآمد!

 

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود بشوید:

بر روی سایت کلیکی خارجی سولباکس کلیک کنید تا پس از وارد کردن اطلاعات وارد حساب کاربری خود شوید: Username: نام کاربری خود را که در فرم ثبت نام قرار داده بودید را اینجا وارد کنید.Password: رمز عبور خود را که در هنگام ثبت نام نوشته بودید را اینجا وارد کنید.

برای رفتن به صفحه تبلیغات باید بر روی کسب درآمد از سایت کلیکی سولباکس کلیک کنید تا لیست تبلیغات برای شما باز شود!

 

شما تبلیغ هایی را میبینید که قیمت آنها مشخص شده است و میتوانید بر روی هر کدام که میخواهید کلیک کنید. بهتر است از همان اول شروع کنید و ادامه دهید:

 

سایت کلیکی سولبوکس Solebux

 

برای شروع این تبلیغ رو مثال میزنم. این تبلیغ 0.0006$ به شما میپردازد و یک point به مجموع پوینت های شما اضافه میشود. [شما وقتی point های زیادی جمع کنید (بطور مثال point10000 : 1$ ) میتوانید آن را به دلار تبدیل کنید]

 

خب برای شروع کسب درآمد بر روی تبلیغ کلیک کنید.

 

بعد از کلیک همچین تصویری را در بالای صفحه سمت چپ میبینید.  

 

باید در همان صفحه منتظر بمانید تا این قسمت پُر شود و پس از آن شش عکس استیکر به شما نمایش میدهد که باید بر روی عکس برعکس کلیک کنید تا مطمئن شوند که شما ربات نیستید.

 

بعد از اینکه بر روی عکس برعکس کلیک کنید این تصویر را میبینید که بدین معنا است که تبلیغ ثبت و پول آن به حساب شما واریز شده است.

 

همه تبلیغ هارا در این سایت میتوانید اینگونه کلیک کنید و سپس وقتی که به کسب درآمد کافی رسیدید میتوانید زیرمجموعه بگیرید و درآمد بسیار عالی در روز داشته باشید.

 

 

سایت های کلیکی یرانیمعرفی چند سایت کلیکی ایرانی

 

 

 

این عبارت ها کلمات کلیدی هستند

 

 

 

وبلاگ مانی لاور، سایت کلیکی سولباکس، سایت کلیکی Solebux ، سولباکس ، Solebux ، سایت های کلیکی، مانی لاور،وبلاگ مانی لاور، کسب درآمد اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از اینترنت، درآمدزایی، پولدار شدن از اینترنت، Solebux سولباکس، moneylover ، moneyloverblog ، وبلاگ moneylover ، درآمد ایرانی، وبلاگ مانی لاور ایرانیوبلاگ مانی لاور، سایت مانی لاور، مانی لاور وبلاگ moneylover، وبلاگ moneylover ایرانیری، کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، شیوه های درآمدزایی از اینترنت، پول درآوردن از اینترنت. اینترنت، moneylover.blog.ir، مانی لاور، moneylover، مانی لاورmoneylover، آموزش راه های کسب درامد از اینترنت، روش های درآمدزایی،درآمدزایی، کسب درآمد از روش های مختلف، سایت کلیکی نئوباکس، سایت های کلیکی خارجی، سایت خارجی نئوباکس،نئوباکس،neobux، نئوباکس محبوب ترین، محبوب ترین سایت کلیکی، سایت های خارجی معتبر، بهترین سایت های کلیکی، سایت های کسب درآمد از اینترنت،سایت کلیکی نئوباکسneobux، کسب درآمد از اینترنت