سایت کلیکی خارجی PicoClix سایتی با پرداخت خوب به ازای هر کلیک

سایت کلیکی خارحی PicoClix

 

سایت کلیکی پیکوکلیکس PicoClix

 

سایت کلیکی PicoClix یک سایت معتبر خارجی است که پرداخت های منظمی دارد. این سایت همچنن یک سایت ایکس چنج هم دارد که به زبان فارسی است که نشان میدهد ریشه ای هم از ایران دارد.( سایت های ایکس چنج سایت هایی برای خرید و فروش ارز های دیجیتالی و معامله های دلاری. برای مثال بیت کوین خود را میتوانید در این سایت به دلار تبدیل کنید و از طریق صرافی ها ان را به ریال تبدیل کنید)

 

حمایت از ما | وبلاگ مانی لاور

 

روش های کسب درامد از سایت PicoClix:

کلیک بر روی تبلیغات:

پرداخت به ازای هر کلیک:0.004$ و 0.002$ و 0.001$

PicoGrid:

سایت Picoclix یک بخش دارد که از یک صفحه تشکیل شده است که آن صفحه از مربع های کوچک تری تشکیل شده و درون بعضی از آنها جایزه قرار داده شده است. اگر بر روی مربعی که جایزه ندارد کلیک کنید، هیچ ضرری نمیکنید؛ امّا اگر بر روی مربع درستی کلیک کنید سود میکنید.

سکه پشت و رو!

بعضی از سایت های کلیکی بخشی به نام Head Tail دارند که شما میتوانید مبلغی را معین کنید و پشت یا رو آمدن سکه را مشخص کنید و اگر حدس شما درست بود پول شما دوبرابر میشود و اگر اشتباه بود پولی را که معین کرده بودید را از دست میدهید(پییشنهاد میشود در این بخش فعالیتی انجام ندهید چون برنامه نویسی سایت به گونه ای است که شما برنده نباشید و معمولا بازنده خواهید بود)

 

نقاط قوت سایت پیکوکلیکس PicoClix:

_ پرداخت مناسب به ازای هر کلیک

_ روش های مختلف کسب درآمد از اینترنت

_ سابقه چند ساله و معتبر بودن

نقاط ضعف سایت پیکوکلیکس PicoClix:

_ نمایش تبلیغات کم در روز

 

سایت کلیکی خارحی PicoClix

 

همین حالا در سایت ثبت نام کنید!

 

وضعیت سایت:        فعال   

 

ثبت نام در سایت

 

مراحل ثبت نام در سایت:

1. ابتدا بر روی لینک روبرو کلیک کنید.( www.picoclix.com )

2. سپس از منوی بالا سمت راست بر روی ثبت نام در سایت کلیکی خارجی PicoCilx کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید!

3. اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و شپش بر روی ثبت نام کلیک کنید.

4.سپس برای تایید حساب خود باید به ایمیلی که در اطلاعات خود وارد کرده بودید بروید و بر روی لینک تاییدیه کلیکی کنید. سپس وارد صفحه ای از سایت میشود PicoClix میشوید که نام کاربری شما نمایش داده شده و باید کدی که به ایمیلتان ارسال شده را کپی و در سایت قرار دهید و حساب خود را فعال کنید و وارد سایت شوید.

 

تبریک! حساب شما با موفقیت در سایت PicoClix ایجاد شد!

 

 

این موارد برای سئو و بهینه سازی وبللاگ نوشته شده اند:

 

وبلاگ مانی لاور، سایت مانی لاور، مانی لاور وبلاگ moneylover، وبلاگ moneylover ایرانیری، کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، شیوه های درآمدزایی از اینترنت، پول درآوردن از اینترنت. اینترنت، moneylover.blog.ir، مانی لاور، moneylover، مانی لاورmoneylover، آموزش راه های کسب درامد از اینترنت، روش های درآمدزایی،درآمدزایی، کسب درآمد از روش های مختلف، سایت کلیکی خارجی، پیکوکلیکس، PicoClix، پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،picoclix, picoclix,  وبلاگ مانی لاور

وبلاگ مانی لاور، سایت مانی لاور، مانی لاور وبلاگ moneylover، وبلاگ moneylover ایرانیری، کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، شیوه های درآمدزایی از اینترنت، پول درآوردن از اینترنت. اینترنت، moneylover.blog.ir، مانی لاور، moneylover، مانی لاورmoneylover، آموزش راه های کسب درامد از اینترنت، روش های درآمدزایی،درآمدزایی، کسب درآمد از روش های مختلف، سایت کلیکی خارجی، پیکوکلیکس، PicoClix، پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،پیکوکلیکس،picoclix, picoclix وبلاگ مانی لاور